اخبار داخلی
شماره: 3808
1392/07/23 - 12:44
درمان سرطانهای شایع در کنگره جراحان عمومی بررسی می شود

دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از آغاز به کار این کنگره از روز چهارشنبه 24 مهر ماه جاری مصادف با عید سعید قربان در سالن همایشهای رازی و با حضور اساتید و جراحان برجسته و مجرب کشور خبر داد و گفت: این کنگره به مدت 3 روز ادامه دارد.

به گزارش بنیان، دکتر سیدهاشم سیدمهدی با بیان اینکه این کنگره با حداکثر امتیاز مدون و مداوم برای جراحان عمومی و پزشکان عمومی است، اظهار کرد: روز اول کنگره به درمان جراحی سرطانهای شایع از جمله سرطان پستان اختصاص دارد با توجه به افزایش تصادفات جاده ای و جراحیهای اورژانس روز دوم کنگره به جراحیهای اورژانس و در آخرین روز به بیماریها و جراحیهای الکتیو نظیر فتق، کیسه صفرا، زخم اثنی عشر و توده های غیرسرطانی که درمان آنها جنبه اورژانس ندارد پرداخته می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین ورک شاپ های ویژه جراحان و پزشکان عمومی با عنوان لیزر و لیزر لیپولیز و کاشت مو نيز برگزار   می شود.
 
به گزارش مهر دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از برگزاری پانلهای ویژه در بعد از ظهر هر روز كنگره خبر داد و گفت: در روز اول پانلي تحت عنوان درمان اختلالات آب و الکترولیت ضایعات عروقی تا تنظیم سدیم و پتاسیم و... در روز دوم پانلي درباره ی تومورها و بالاخره در روز آخر پانلي درباره بیماری های الکتیوخواهيم داشت.
 
همزمان با برگزاري اين كنگره از خدمات شايان و سالها تلاش پروفسور محمود لطفي استاد پيشكسوت جراحي ايران نيز تقدير بعمل خواهد آمد.
پایان مطلب/
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved